Prima pagină > Uncategorized > Pseudoarta mea

Pseudoarta mea

Iata-ma si pe mine aici, un nou membru al blogosferei, al panzei de paianjen denumit internet, incercand sa “ma bag si eu in seama”. Doresc si eu ceea ce’si doreste toata lumea, un pic de atentie, un comment si nu ma deranjeaza daca e de rau, adica urari „de bine”, ba din potriva, acestea ma vor ajuta sa ma perfectionez, sau nu.

Cum functioneaza blogul meu?

Pai, ca majoritatea, sustinand teoria imitatiei, blogurile mai dezvoltate exercita o influenta benefica asupra celor mai putin dezvoltate(subsemnatul). Influenta realizandu-se in doua trepte: se adopta prin imitatie forme ale blogurilo superioare, iar apoi, se stimuleaza crearea unui fond propriu.

In concluzie, acest blog este locul unde imi expun parerile, dar si un copy-paste, o pseudoarta, si putin imi pasa de asta.

Ma’assalama

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

